CRS

Scrap Girls Member Of The Month - January

65 posts in this topic

Congratulations Julie.This honour is so well deserved.Couldn't have happened to a nicer lady.Enjoy your month

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm so glad to see you won this month!! Another perfect choice for member of the month. Janine, I agree-there needs to be a crown!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yay Julie! Congratulations!

 

Yes, a crown/tiara blinkie is needed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOWOWOWOWOWOWOWOWOW Julie I am soooooooooooooooo soooooooooooooo Happy for you!!!!!!!!!!!!!

 

WAHOOO CONGRATS!!!!!!!!!!!!!!!! This is just way to cool Buddie!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

honestly I am so happy for you & this is definetly so well deserved!!!!!!!!!! CONGRATULATIONS!!!!

 

Caren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yay Julie!!! That is awesome....enjoy your many days in the spot light!

Share this post


Link to post
Share on other sites

CONGRATS!! I was wondering who it would be...I'm so happy for you, Julie!! WTG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congrats Julie!! Well deserved. Hope you have a wonderful month as MOM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congratulations Julie!!!! I'm thrilled for you - and for us and all that you bring to the boards. You're a sweetheart and very very deserving of the title.

 

(out of town? I spent my entire month as MOM working in Europe)

 

Well - enjoy both! Your time away - and you time in the limelight. Hugs to you & a Happy New Year too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Way to shine, Julie! I'm so happy for you ... congratulations and hugs!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:congrats3::clapping_kitty: Woohoo WTG Julie ---- enjoy your month as MOM --- that crown sure does look great on you! Congratulations! :clapping_kitty::congrats3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG, I just got back about an hour ago, and got Linda's PM to check out the board.

 

I am so HONORED. THANK YOU So much. This is the best place, and I have made such wonderful friends here. Thank you so much SG. You do rock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome home! I couldn't wait for you to get back and see this!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woo-HOO!! Julie, congratulations on this awesome status! You deserve it! :) I've been meaning to say WTG since I saw the notification pop up, but for some reason, it kept slipping through the cracks. LOL. Go you!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

You go, Julie! Congratulations - well deserved! Wear your crown proudly! :congrats3: :congrats3:

 

WAY TO GO!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congrats Julie! Have fun for the month being queen of the purple palace LOL!

Share this post


Link to post
Share on other sites