Nica

What's New In The Boutique?

50 posts in this topic

Hi Folks

Bit late this week but there's a few Autumnal offerings for you in the store

I've tried every week to add links but I can never get it to work, lol!

 

Here are you items, Jan, Love the colours

 

JRA_CollectionBiggie_ColorMeAutumn_MKTG_150.jpgColor Me Autumn Collection Biggie,

 

JRA_WordArtMini_ColorMeAutumn_MKTG_150.jpgColor Me Autumn WordArt Mini,

 

JRA_SSEmb_PhotoMasks_ColorMeAutumn_MKTG_150.jpgScrapSimple Embellishment Templates: Photo Masks - Color Me Autumn,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Folks

Bit late this week but there's a few Autumnal offerings for you in the store

I've tried every week to add links but I can never get it to work, lol!

 

 

Wow! Jan, those photo masks are beautiful.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow -- look what happens while I'm sleeping!! Templates, and collections and masks, oh my! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Folks

Bit late this week but there's a few Autumnal offerings for you in the store

I've tried every week to add links but I can never get it to work, lol!

 

Here are you items, Jan, Love the colours

 

JRA_CollectionBiggie_ColorMeAutumn_MKTG_150.jpgColor Me Autumn Collection Biggie,

 

JRA_WordArtMini_ColorMeAutumn_MKTG_150.jpgColor Me Autumn WordArt Mini,

 

JRA_SSEmb_PhotoMasks_ColorMeAutumn_MKTG_150.jpgScrapSimple Embellishment Templates: Photo Masks - Color Me Autumn,

Thanks Valerie

You'll have to give me some lessons, lol!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh dear! Need a bigger basket! LOL! :disappearing-smilie:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Friday that's as good as many Thursdays! Gotta love it! :)

You ladies are outdoing yourselves again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Friday that's as good as many Thursdays! Gotta love it! :)

You ladies are outdoing yourselves again!

I love that sentiment - "A Friday that's as good as many Thursdays!" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yay! I'm glad you guys like the zoo kit! I know I have a TON of zoo photos that I need to get scrapping, so hopefully that kit will motivate me!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG sooo cute!!! Yesterday while I was on Pinterest I saw a great mini scrapbook for zoo photos. These will be perfect for that!!!! :clapping_kitty::yippee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now